רשומות

מציג פוסטים מתאריך מאי, 2026

מספר דרכים להוספת מוזיקה מיו-טיוב למצגת

  אם החלטתם להוסיף סרטון מיו-טיוב למצגת בפאואר פוינט 2007 ועוד תוכלו לעשות זאת דרך הקישור הבא שמציע מספר דרכים להוספת סרטון יו-טיוב למצגת http://itbananas.com/youtube-2-powerpoint / כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

מיזוג מצגות בפאואר פוינט

  אם אתם מעוניינים למזג מצגות תוכלו לעשות זאת דרך הקישור הבא: http://www.ehow.com/how_5804115_merge-2007-powerpoint.html כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

מוסיקה בפאואר פוינט 2010

  אם אתם רוצים להטמיע מוסיקה במצגת פאואר פוינט תוכלו לעשות זאת דרך הקישור הבא https://support.office.com/he-il/article/%D7%94%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%94-%D7%95%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%A2-%D7%91%D7%9E%D7%A6%D7%92%D7%AA-2b113791-5534-4a36-87f1-c780de731a10?CorrelationId=56f17b05-51e8-4ada-a93e-524895231419&ui=he-IL&rs=he-IL&ad=IL הערה: בגדר המלצה בלבד וכל נזק שיגרם מהתקנה ושימוש האחריות על המשתמש עצמו כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

כתוביות בתוך שקף

  שרוצים לשים כתובית בתוך שקף או לרשום סתם משהו עושים את הדברים הבאים :    1)           נכנסים לאחד השקפים    2)           בשורה של ההערות רושמים מה שתרצו    3)           משחירים את מה שכתבתם    4)           עומגים עם העכבר על ההשחרה    5)           תגררו עם לחיצה שמאלית ארוכה את הכתובית לאן שתרצו    6)           לחיצה על המסך הלבן לאישור לתת צבע לכתובית 1) תלחצו על הכתובית 2) תשחירו את הכתוב 3) תלכו בסרגל העיצוב 4) תלחצו על צבע גופן 5) תבחרו צבע בו אתם רוצים לצבוע את הכתובית 6) לחיצה על המסך הלבן לאישור כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

יצירת כותרות עליונות ותחתונות בפאואר פוינט

  אם ברצונכם להוסיף למצגות כותרות עליונות ותחתונות אתם צריכים להוסיף תוסף   play pemo תוכלו להורידו מהקישור הבא :   http://office.microsoft.com/en-us/powerpoint-help/demo-add-headers-and-footers-to-a-presentation-HA010251622.aspx כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

יצירת אלבום תמונות בפאואר פוינט

  אם אתם מעוניינים ליצור אלבום תמונות בפאואר פוינט תוכלו לעשות זאת בדרך הבאה: 1)     תלחצו על תפריט הוספה 2)     תלחצו על אלבום תמונות 3)     ותבחרו אלבום תמונות חדש 4)     תלחצו על הוסף תמונה ושם תוכלו להוסיף כמה תמונות שתרצו 5)     תסמנו את התמונות 6)     ותלחצו על צור כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

הצגת מצגת ללא הפסקה

  אם ברצונכם להציג מצגת ללא הפסקה בפאואר פוינט עושים את הצעדים הבאים :    1)           הולכים לתפריט הצגת שקופית    2)           תלכו להגדרת שקופית    3)           שתיפתח תיבת הדו-שיח הגדרת הצגת שקופית    4)           תסמנו המשך בלולאה על הקשת esc כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

הפיכת מצגת לקובץ pdf

הדברים הבאים : שרוצים להפוך מצגת לקובץ pdf                                                                                                                                                     1)           הולכים לתפריט קובץ ...

הסבר להצגת מצגת למישהו אחר

    כאשר אתם רוצים לשלוח ללקוח או למישהו את הצגת חשוב לזכור לשמור אותה בסיומת pps ואיך עושים זאת :    1)           הולכים לסימן של האופיס    2)           הולכים לשמירה בשם    3)           ברגע שנפתחת תיבת הדו-שיח    4)           יורדים לשמור קובת כסוג    5)           ומסמנים את הפורמט pps    6)           ולאחר מכן שומרים אותה הערה: ברגע שמישהו יקבל אותה הוא ישר יוכל לצפות בה כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

המרת קבצי pdf לפאואר פוינט

  אם אתם רוצים להמיר קבצי pdf לפאואר פוינט תוכלו לעשות זאת בקישור הבא: http://www.pptfaq.com/FAQ00054_Import_PDF_content_into_PowerPoint.htm כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

המרת מצגת לpdf

  מי שעושה מצגת באופיס 2003 ורוצה להמיר את המצגת ל pdf יצטרך להוריד ולהתקין את התוכנה הבאה : http://pdfcreator.com/     2)           לאחר מכן על מנת להמיר תצטרכו ללכת     3)           לתפריט קובץ     4)           שמירה בשם     5)           ואז ללכת לשמור כסוג     6)           ללחוץ על הלשונית ולבחור פורמט pdf כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

המלצה לתוסף של אפקטים מעברים למצגת

  מי שמעוניין להוסיף אפקטים של מעברים למצגות יוכל להשתמש בתוסף jQuery Cycle Plugin ולהוריד אותו בקישור הבא : http://jquery.malsup.com/cycle/ כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

המלצה לממיר למצגות

  אם אתם רוצים להציג מצגות במקומות אחרים שהם לא במחשב תוכלו להוריד תוכנה של ממיר שמציג מצגות של פאואר פוינט דרך הקישור הבא : http://www.effectmatrix.com/PowerPoint-Video-Converter/Free-PowerPoint-Video-Converter.htm כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

הכנסת סרטון מיו-טיוב לפאואר פוינט

  על מנת להכניס סרטון מיו-טיוב עליכם לעשות את הדברים הבאים    1)           ללכת ליו-טיוב    2)           לוקחת את הכתובת של הסרטון שבחרתם    3)           תדביקו אותו בפאואר פוינט    4)           תלחצו על הנטר    5)           תעמדן על הקישור ותעשו הוספת היפר קישור    6)           ותלחצו על אישור    7)           על מנת לבדוק שזה עובד תלחצו על פתיחת היפר קישןר \ הערות : 1) באופיס 2007 צריך להתקין תוסף אותו תוכלו להוריד מהאתר הבא : http://skp.mvps.org/youtube.htm 2) באופיס 2010 זה כבר מובנה כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

הטמעת תקליטור בפאואר פוינט

  אם אתם מעוניינים להטמיע מוסיקה מתקליטור במצגת פאואר פוינט תוכלו לעשוןת זאת בקישור הבא: https://support.office.com/he-il/article/%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%AA-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%92%D7%AA-3ed9d03e-8272-42d2-b18c-c2abcf5f4778?CTT=5&origin=HA001230305&CorrelationId=debf12b1-96c5-43cd-b57d-cfa9224403c8&ui=he-IL&rs=he-IL&ad=IL הערה: בגדר המלצה בלבד וכל נזק שיגרם מהתקנה ושימוש האחריות על המשתמש עצמו כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

הטמעת מוסיקה בפאואר פוינט

  אם אתם רוצים להטמיע מוסיקה בפאואר פוינט מגרסה 2007 ואילך תוכלו לעשות זאת דרך הקישור הבא http://support.microsoft.co.il/power-point-power-user/ כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

החלפת סדר שקופיות

  אם החלטתם שאתם רוצים ששקף אחר יוצג ולא כמו שהם מסודרים אפשר לעשות זאת בדרך הבאה : 1) תעמדן עם העכבר על השקף    2)           ועם הלחצן השמאלי גוררים אותו    3)           ואם רוצים לגרור יותר משף אחד    4)           תלחצו על shift שהוא לחוץ ואז תוכלו לגרור יותר משקף אחד כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

הוספת צליל קול למצגת

  על מנת להוסיף קול משלכם או להקליט קול למצגת    1)           הולכים לתפריט הוספה    2)           וצלילי קול    3)           שם תוכלו להקליט קול משלכם לתוך המצגת או לייבא קול מתוך המחשב כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

הוספת לחצני פעולה למצגת

  אם רוצים להוסיף לחצני פעולה על מנת שיוכלו להפעיל את המצגת בכל מיני מצבים 1) צריך ללכת לתפריט הוספה    2)           לאיורים    3)           וללחוץ על לחצני פעולה    4)           ושם להגדרת לחצני פעולה    5)                6)           ושם להגדיר במעבר עכבר איזה לחצנים אנחנו רוצים    7)           צריך ללכת לתפריט הצגת שקופית >לחצני פעולה          ומשם להיכנס לתיבת הדו-שיח של הגדרת לחצני פעולה    8)           ושם להגדיר במעבר עכבר איזה לחצנים אנחנו רוצים כל הזכויות שמורות לזיו לפיד