איך משנים הרשאות שיתוף באאוטלוק2010

 

אם אתם רוצים לשנות הרשאות שיתוף תעשו זאת בדרך הבאה:

   1)            תיכנסו ללוח השנה

   2)            ליד לוח השנה למעלה ליד התפריטים

   3)            ישנה אפשרות שנקראת הרשאות באינטרנט

   4)            תיפתח לכם תיבת הדו-שיח

   5)            ממנה תוכלו למחוק את האיש שאינכם מעוניינים לשתף יותר

   6)            תלחצו על אישור

כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

תגובות