גיבויים לוינדוס סרבר 2008

מי שמעוניין וצריך לעשות גיבויים מוינדוס סרבר 2003 לוינדוס סרבר 2008
יוכל לעשות זאת בקישור הבא:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?mg_id=10105&displaylang=en&id=4220
הערה: בגדר המלצה בלבד וכל נזק שיגרם מהתקנה ושימוש האחריות על המשתמש עצמו

כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך מעבירים תמונות מהמצלמה למחשב

הוספת מועדפים באקספלורר

איך מבטלים מצב טיסה במחשב