גיבויים לוינדוס סרבר 2008
מי שמעוניין וצריך לעשות גיבויים מוינדוס סרבר 2003 לוינדוס סרבר 2008
יוכל לעשות זאת בקישור הבא:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?mg_id=10105&displaylang=en&id=4220
הערה: בגדר המלצה בלבד וכל נזק שיגרם מהתקנה ושימוש האחריות על המשתמש עצמו
כל הזכויות שמורות לזיו לפיד
יוכל לעשות זאת בקישור הבא:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?mg_id=10105&displaylang=en&id=4220
הערה: בגדר המלצה בלבד וכל נזק שיגרם מהתקנה ושימוש האחריות על המשתמש עצמו
כל הזכויות שמורות לזיו לפיד
תגובות
הוסף רשומת תגובה