ביטול שרת מבוסס על וינדוס xp

למי שעובד על שרת מבוסס סרבר 2003 על מערכת הפעלה xp
ורוצה לבטל אותה
יוכל לעשות זאת דרך הקישור הבא:
הערה: בגדר המלצה בלבד וכל נזק שיגרם מהתקנה ושימוש האחריות על המשתמש עצמו

כל הזכויות שמורות לזיו לפיד

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך מעבירים תמונות מהמצלמה למחשב

הוספת מועדפים באקספלורר

איך מבטלים מצב טיסה במחשב